Tuesday

Bisnes Shaklee untuk suri rumah tambah pendapatan suami

Assalamualaikum w.b.t..

Adakah anda ingin menjadi surirumah yang HEBAT?? Di zaman yang serba moden ini, suri rumah sepenuh masa pun mampu untuk menjana pendapatan keluarga. Segala-galanya boleh tercapai sekiranya ada mempunyai kemahuan yang tinggi untuk berjaya. Ini adalah kisah benar, suri rumah juga mampu untuk mendapatkan 3-4-5 angka dengan hanya bekerja daripada rumah. Dah lah dapat memerhatikan perkembangan anak di rumah, dapat pula bekerja tanpa perlu terikat dengan peraturan syarikat yang pelbagai.

                      
Sebenarnya, terdapat tiga faktor yang mendorong seseorang wanita menjadi suri rumah iaitu :-

Pertama, anak memerlukan perhatian. Disebabkan anak perlu dijaga dengan rapi sehingga berumur tiga tahun, sesetengah wanita rela mengorbankan kerjaya mereka. Lagipun, siapa lagi yang patut menjaga anak itu jika bukan ibunya sendiri? Sekiranya dibesarkan oleh ahli keluarga lain seperti datuk dan nenek, anak itu dipercayai akan kurang mesra dengan ibunya setelah besar. Maka, ramai wanita memilih untuk berhenti bekerja setelah melahirkan anak.

Kedua, menjaga suami merupakan antara peranan utama isteri. Lelaki yang berjaya biasanya mendapat sokongan dan penjagaan yang sempurna daripada isterinya. Oleh itu, ramai wanita memilih untuk menjadi suri rumah sepenuh masa demi menjaga kehidupan suami.

Faktor ketiga pula, sesetengah wanita tiada pilihan selain menjadi suri rumah tangga sepenuh masa, mungkin disebabkan ketiadaan peluang pekerjaan. Ada juga wanita yang mampu disara oleh keluarga sehingga tidak perlu bersusah-payah bekerja. Namun dalam situasi demikian, mereka menjadi suri rumah hanya untuk sementara. Sebaik sahaja diberi peluang, mereka biasanya akan memilih untuk bekerja.

OK, walau apapun sebab anda menjadi suri rumah, di ruangan ini saya ingin mengajak anda untuk menjadi bisnes partner saya dalam SHAKLEE. Apa istimewanya bisnes ini?

Perniagaan ini boleh dibuat 100% secara online. Maknanya semuanya hanya dihujung jari. Order online hari ini , dalam 1-2 hari bekerja ..Insha Allah barang yang di pesan akan sampai ke customer. Kecuali , kalau anda hendak promote SHAKLEE kat jiran sebelah rumah, itu memang kena pakai mulut lah..ataupun ada special request yang nakkan barang di hantar sendiri secara Cash-on- delivery.

Saya bermula dengan RM75 sahaja. Daftar keahlian cuma RM75 dan anda akan diberikan satu bisnes kit yang mengandungi detail produk, detail harga pengedar, cara kiraan bonus, dan bermacam-macam lagi.

Berikut ialah manfaat menjadi ahli, jika anda serius, semua bonus berikut anda akan perolehi:

♥ Bonus dalam bentuk cash - Bonus akan diberikan setiap 15hb.
Terima Bonus berasingan jika anda mencapai target tertentu.
♥ Bonus kereta - Bagi yang serius, anda akan menikmati bonus kereta bila anda mencapai target tertentu.
♥ Percutian VVIP 5 STAR - Ditaja sepenuhnya oleh Shaklee, bawak duit untuk shopping je. Bagi muslim, anda berpeluang menunaikan umrah dengan pakej VVIP.

Apa kelebihan berdaftar dengan saya?

♥ Tunjuk ajar & bimbingan akan diberikan secara percuma.
♥ tips marketing,cara saya menjana income sampingan, info perniagaan akan diberi kepada anda secara percuma.
♥ anda akan diberi ACCESS ke dalam 3 group FB TERTUTUP yang membincangkan tentang bisnes,customer dan produk secara detail dengan PERCUMA.
♥ cara bagaimana menggunakan FB dengan cara yang betul semuanya akan diberikan PERCUMA,janji anda benar-benar serius untuk berjaya.
♥ anda juga akan dibimbing sehingga berjaya melalui seminar yang di anjurkan (tiada paksaan untuk menghadirinya semuanya terletak pada anda sendiri).

Insya Allah , anda dapat membantu untuk topup pendapatan suami anda walaupun hanya berniaga dari rumah. Jika anda ada kemahuan, saya akan tunjukkan jalannya. Anda boleh menjalankan perniagaan ini secara full time/part time. Yang penting anda perlu berusaha dan konsisten.

Yang Ikhlas ingin membantu anda mencari pendapatan sampingan...
Hubungi saya..
Ruzidah bt Abdullah
Shaklee ID : 933174
✎ sms/whatsapp: 0136691930
✍ PAGES: VitaOnlineShop
✉ email: ruzidah@gmail.com

~ Bakal Menjadi Suri Rumah Sepenuh Masa ~