Saturday

Promosi June 2013..Mealshake

Walaupun hari ini dah masuk hari ke-9 dalam bulan June tapi rasanya belum terlambat untuk saya umumkan yang bulan ni Shaklee buat promosi MealShake. Jangan marah ye semua...blog tak boleh nak update hari tu sebab ada masalah teknikal.Mintak mahap ye semua. ampunkan kami...

OK.Berbalik kisah promosi shaklee ni, tentu -tentu la harga yang di beri sangat berbaloi-baloi gitu. Pada yang tak tahu dan tak pernah beli pun MealShakes ni.ini adalah info yang berkaitan dengan MealShakes ya.

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.


Meal Shakes merupakan hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:
•    Sarapan segera yang berkhasiat
•    Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
•    Hidangan segera untuk para atlet
•    Kudapan menarik pada bila-bila masa
•    Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium 

Sekiranya anak anda mengalami masalah seperti diatas, saya menyarankan anda untuk mendapatkan Meal Shakes. Rasanya yang sedap macam aiskrim vanila tu tentu akan menambat hati anak anda..

Ini antara testimoni ibu-ibu yang telah memberikan Meal Shakes kepada anak mereka.

Adakah anda masih ragu-ragu?   hubungi saya untuk konsultasi percuma.