Saturday

Cinch Shaklee Untuk yang Ingin Turunkan Berat

Cinch Shake memberi jawapan segera dan sihat kepada persoalan " Apa yang saya harus makan untuk sarapan pagi"? atau "Apa yang harus saya makan untuk tengahari"?. Cinch Shake merupakan minuman yang sungguh lazat dan berkhasiat untuk membantu anda memelihara otot penting serta membuat anda sentiasa kenyang dan berpuas hati di samping mengurangkan berat badan.

♥ Rasa seakan pemanis mulut dengan khasiat penuh satu hidangan

♥ Diperkaya dengan Leucine untuk memelihara otot di saat mengurangkan berat badan. Takde la
kulit jadi menggelebeh bila berat dah turun.

♥ Mengandungi 24gram protein dalam setiap hidangan bagi rasa kenyang dan puas.

♥ Kandungan serat yang tinggi , 6 gram dalam setiap sajian .

♥ Nilai glisemik yang rendah untuk mengekalkan paras gula yang normal dalam darah dan
mengekalkan tenaga.

♥ Memberi 35% atau lebih nilai harian bagi 21 jenis vitamin dan mineral penting.

♥ Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan.

♥ Genetik soya yang tidak diubahsuai. (bukan GMO).

Saya sendiri pun ada mengambil Cinch bersama Herb-Lax dan Lecithin. Pagi-pagi sarapan dengan Cinch pun dah cukup. Tak perlu nak cari sarapan yang berat-berat sebelum pergi kerja. Simple je.

Anda nak satu Cinch? Ada 3 jenis Cinch..Cinch Choc, café Latte dan Vanilla..

Hubungi saya untuk mengetahui lebih lanjut.

Hubungi Saya untuk Maklumat Lanjut
Ruzidah bt Abdullah
Shaklee ID : 933174
✎ sms/whatsapp: 0136691930
✍ FB:Ruzidah Abdullah
✍ PAGES: VitaOnlineShop
✉ email: ruzidah@gmail.com