Thursday

Awet Muda dengan Shaklee Collagen Powder

Kolagen merupakan protein yang paling banyak terdapat di dalam badan manusia. Ia menyumbangkan 75 peratus berat dalam tahap kulit yang sihat. Paras kolagen yang tinggi menyerlahkan tubuh yang sihat dan menampilkan wajah yang lebih muda.

Malangnya, semakin meningkat usia, kolagen di dalam badan akan semakin berkurangan. Tetapi jangan bimbang , kemerosotan semulajadi ini boleh dipulihkan melalui makanan tambahan . Pengambilan makanan tambahan secara tepat dapat menggantikan kolagen yang hilang.

Bukan itu sahaja, ia juga berupaya menyegarkan semula kulit sihat, mengurangkan kemunculan garis-garis halus dan kedutan, menguatkan kuku dan menyuburkan rambut.

Untuk itu, apakata cuba Shaklee Collagen Powder. Ia merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4000mg proprietary RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen berkualiti tinggi dan tulen yang di ekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen ini memiliki molekul yang sangat ringan iaitu kira-kira 1000 dalton. Tujuannya tidak lain bagi membolehkanya diserap dengan mudah oleh tubuh selain membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan dengan lebih berkesan.

Baca Testimoni Shaklee Collagen Powder di sini.
Inginkan wajah yang lebih muda remaja ?

Shaklee Collagen Powder


Hubungi saya :-
Ruzidah bt Abdullah
Shaklee ID : 933174
✎ sms/whatsapp: 0136691930
✍ pm fb: Ruzidah Abdullah
✍ pm fb: https://www.facebook.com/messages/vitaon9shop
✉ email: ruzidah@gmail.com