Saturday

Saya & Shaklee

Macam mana saya boleh ambil Shaklee? Sebenarnya jodoh saya dengan Shaklee adalah bermula dengan Set Slimming Shaklee iaitu ESP, Lecithin, Herb-Lax dan Cinch. Gara-gara orang asyik cakap saya dah makin gemuk lepas bersalin , mulalah saya men'google' produk-produk yang dapat kurus secara sihat dan semlajadi. Kisah nak kurus saya sebenarnya bukan bermula dengan produk Shaklee juga sebenarnya. Tapi ia bermula dengan satu susu soya yang memang glamer juga. Habis juga la RMXXX tapi nak buat macammana tak serasi. Last-last tak habih pun setin. Membazir je. Tekak tak boleh nak telan. Nak dijadikan cerita adalah dengan ex-kawan satu sekolah menengah yang jadi pengedar bebas Shakee mengiklankan produk Shaklee ni kat Facebook. Maka, daripada just baca sharing yang dia post kat FB akhirnya saya yang lebih BMI (Body Mass Index) pada masa itu mulalah terpikat untuk mencuba set yang ada.
Dalam masa 2 bulan , saya turun 4kg. Gembira sangat masa tu. Dalam pada itu, dah terdetik di dalam hati, alang-alang dah amalkan supplemen Shaklee, kenapa tidak saya register je jadi Ahli. Setiap 15hb dapatlah juga saya duit tambahan selain daripada duit gaji bulanan. Seronok kan? 

Masa tu memang niat saya join Shaklee adalah untuk mendapatkan duit sampingan. Nampak duit je. Yela duit kan penting zaman sekarang ni...Semua benda pun perlu duit..

So, walaupun saya bekerja, saya nekad untuk menambah pendapatan dengan Shaklee. Untuk bulan pertama saya cuma berjaya dapat bonus hampir 3 angka. Walaupun ada yang anggap bonus tu sikit, tapi siapa yang nak bagi free kan ? Syukur sangat masa tu. Sekarang ni, setiap tengah bulan adalah masa untuk saya menunggu bonus Shaklee. Seronok sangat bila dapat dua kali gaji setiap bulan.

Setelah, beberapa bulan dalam Shaklee, selain daripada dapat merasa bonus masuk tengah bulan, saya juga dapat merasai nikmatnya apabila dapat membantu kawan-kawan dan orang lain dengan produk Shaklee. Dengan Shaklee , anda bukan sahaja dapat menjana pendapatan sampingan malah anda juga boleh menolong orang lain dalam menyebarkan kebaikan produk Shaklee ini.

Pelan jangkamasa panjang saya, insyaallah saya bercita-cita untuk menjadi wahm yang berjaya. Walaupun hanya duduk di rumah, jaga anak dan menguruskan bisnes online, duit masyukkk woo...hehe
Dengan hanya bermodalkan RM75 (Semenanjung) dan RM85 (Sabah/ Sarawak) anda akan didaftarkan sebagai ahli. Selepas itu saya akan membantu dan menunjuk ajar anda untuk memulakan bisnes Shaklee. Kami juga ada kumpulan sokongan yang akan sama-sama membantu anda untuk sama-sama menggapai bintang dalam Shaklee. Klik disini untuk daftar ahli.