Thursday

Shaklee Collagen Powder ..Pilihan saya....

Alhamdulillah...dah masuk kotak kedua minggu ni...walaupun belum tahap flawless n licin berkilat gitu tapi saya dapat rasakan perbezaan kulit wajah saya yang terkini..lebih lembab gitu..bila sentuh takde la sekering dulu lagi...hoyeah!!!!..hopefully dapat teruskan until 8 minggu...Insyaallah...
 
Dalam sekotak Shaklee Collagen Powder ni ada 15 sachet..Sehari satu sachet. Minum dengan segelas air. Saya amalkan sebelum masuk tidur.
 
Dah masuk umur 3series ni, saya jadi lebih concern dengan kesihatan kulit wajah..Bukan kata takut tua...umur memang akan meningkat , tapi kesihatan dan kecantikan kulit wajah pun kena ambik tau jugak...
Notes : Jemput like pages saya di FB ---> http://www.facebook.com/vitaon9shop 
 
Yang Benar,
Ruzidah Abdullah
0136691930