Friday

Set Breastfeeding Shaklee

Tahniah kepada anda yang baru pertama kali bergelar ibu dan tahniah juga kepada yang baru menambah cahaya mata..Anak adalah anugerah yang tidak ternilai untuk kita..Tentu sahaja kita nak memberikan yang terbaik untuk si manja kita kan..? Mungkin semasa mengandung, kita dah berniat untuk memberi susu ibu kepada anak kita tapi lain pula jadinya bila kita dah melahirkan si kecil..Pengeluaran susu ibu kita makin hari makin kurang ...Risau kan susu tak cukup...?

Jom kita baca vitamin apa yang sesuai untuk ibu-ibu yang ingin menambah susu ibu...

Vitalea
==============================
Vita Lea adalah multivitamin dan multimineral, yang mengandungi 23 jenis vitamin mineral yang lengkap untuk keperluan harian. Membekalkan tubuh ibu dengan nutrient yang perlu agar ibu sentiasa sihat, cergas dan bertenaga. Dilengkapi dengan zat besi yang amat diperlukan oleh ibu yang menyusukan anak.

B Complex
==============================
B Complex mengandungi semua jenis vitamin B termasuk yang famous, asid folik. Seorang ibu menyusu memerlukan vitamin B untuk metabolisma, menukarkan makanan kepada tenaga, mengurangkan stess dan menghasilkan susu. Bukan saja ibu hamil, ibu menyusu juga perlukan asid folik.
Vitamin C (Sustained Release)
==============================
Keunikan vitamin C Shaklee ialah, ia Sustained Released iaitu dilepaskan secara perlahan-lahan. Vitamin C tidak dapat bertahan lama dalam badan kita, jadi badan kita perlukan vitamin sebegini untuk memenuhi keperluan harian.

Alfalfa
===============================
Alfalfa ialah milk booster (makanan penambah susu) yang telah digunakan sejak turun-temurun di Amerika Selatan. Ia adalah tumbuhan yang sangat kaya dengan protein, kalsium dan klorofil.

Walaupun ini merupakan set Shaklee yang disarankan bagi tujuan menambah susu ibu tapi ibu-ibu masih boleh mendapatkan suplemen yang sesuai mengikut bajet yang ada..


Boleh hubungi saya untuk mendapatkan konsultansi percuma mengenai set breastfeeding yang sesuai untuk anda.Insyaallah, saya akan cuba bantu.

Your Shaklee Independent Distributor (^_~)...y ♡♥♡
✿Ruzidah Abdullah
✿Tel/SMS : 0136691930
✿SID : 933174
✿www.blogmamadayana.blogspot.com
✿ruzidah(at)gmail.com