Friday

Mealshake : Pelaburan Terbaik Untuk Kesihatan Anak-anak

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.

Saya start bagi puteri saya , Dayana.. Meal Shakes bila dia dah start tak nak makan apa-apa selain makanan yang remeh-temeh macam keropok, jajan dan biskut. Sampai baby sitter pun dah mengadu yang dia dah tak tahu nak bagi makan apa..Semua pun si Dayana ni tak nak. Kadang-kadang sarapan yang saya bawak ke rumah pengasuh, budak-budak lain yang habiskan. Sampai satu tahap tu..bila perut dah masuk angin..semua benda yang masuk dalam badan, Dayana muntahkan balik..sampai dah lembik2 badannya. Kesian sangat..

Tapi bila dah start bagi makan Meal Shakes ni, saya boleh perasan yang dia dah mula ada selera makan. Alhamdulillah, senang hati saya..Saya pasti diluar sana, ada ibu-ibu yang dilanda situasi sama macam anak saya ni..Cerewet bab makan atau tak nak makan..Bolehlah
bagi Meal Shake ni..Insha Allah, akan nampak perubahannya nanti. Belum cuba belum tau kan? =) 
Meal Shake

"Multivitamin" dalam bentuk serbuk, dengan rasa yg enak..
Rasa yg pasti digemari anak anda..

Bagaimana nak order? 
HUBUNGI SAYA (Pengedar Shaklee Bebas Anda)
Ruzidah bt Abdullah ( ID : 933174 )
✎ sms/whatsapp: 0136691930
✍ pm fb: https://www.facebook.com/messages/vitaon9shop
✉ email: ruzidah@gmail.com

2 comments:

  1. Replies
    1. Memang menarik..rasanya pun sedap...anak-anak mesti suka punya lah =)

      Delete