Sunday

Kebaikan Meal Shake untuk sekeluarga

Hari tu saya ada up post berkenaan Meal Shake untuk kanak-kanak kan? Sebenarnya bukan sahaja kanak-kanak, orang dewasa dan warga tua pun boleh minum. Saya sendiri pun kongsi-kongsi dengan si chumil Dayana saya untuk minum Meal Shakes. Tapi yang dia punya campur dalam dia punya susu..yang saya punya saya letak dalam ESP saya...Hehe...

OK..Disini, saya senaraikan siapa yang sesuai mengambil MealShake?

☆ Kanak-kanak

☆ Ibu menyusu yang mahu menguruskan badan

☆ Ibu hamil yang mengalami alahan dan sukar untuk makan hidangan yang lengkap dan seimbang. ☆ Mereka yang mengalami masalah untuk menelan vitamin dalam bentuk pil

☆ Warga tua.

Berbaloi kan? Satu keluarga boleh share2 gitu..


Meal shakes

Berminat untuk dapatkan MEAL SHAKES?
Ruzidah bt Abdullah
✎ sms/whatsapp: 0136691930
✍ pm fb: https://www.facebook.com/messages/vitaon9shop
✉ email: ruzidah@gmail.com